Sangkafè 8. juni

  • Oppmøte kl. 17.00. Da er det oppvarming og siste finpuss før konserten. Ta gjerne med dere drikke og evt en matbit.
  • Gutta tar med en kanne med kaffe. Jentene tar med kake/gjærbakst.
  • Antrekk: Sommerlig, pent tøy.
  • Tips: sett allsangene inn i permen i den rekkefølgen de kommer – innimellom korsangene.

Det gikk jo ganske så bra på siste korøvelsen. Håper alle er topp motivert til å bidra til at dette blir en fin opplevelse både for oss og publikum. Dette blir jo Eva sin avskjedskonsert. Og det er litt rart å tenke på…..